onsdag 14 juni 2017

Skolavslutning...

... 2017
Nova slutade 1:an å trots den svajiga början förra höstterminen så blev de lugnare å jag hoppas de blir bra till nästa år !
Melvin gick ut förskoleklass.
Han har haft den bästa starten man kan tänka sig. Stor klass som delats upp i 2 världens bästa lärare å.underbara kompisar. 
Å de blir.inte nå.sämre nästa år 😀

Här varit fullt på hela dagen med avslutning, bus, sol, värme, 70 års kalas, hoppborgar smörgåstårta och jordgubbstårta. Inte konstigt Melvin däckade på engång 😂

Hörs ska bli fint väder i morron och då kanske man har tid å sitta å.njuta lite av de 😉



Skolavslutning i pyjamas som nova kallade min klänning 😂


Syskonfotografering

Coola grabbarna som.nu gått ut fsk😚

Stora tjejen 😍

När barnen får välja

Lek ute.medans jag fixade smörgåstårta

2.timmar i olika hoppborgar

Samt lite prickskytte  !

Efterätt

Noel e rädd för tuneln

Prmiärdopp igår


Dock fick jag en ledsam nyhet i morse.
Min älskade Mormor somnade in 😍
Såhär minns jag henne. Glad alltid igång och älskade verkligen barnbarnen. 
Tänk alla sommar vi spenderat i stugan och alla julbord vi fått äta. Å de finns inget som slår mormors köttbullar !! 
Älskade att pröva hennes finskor 
Fina älskade du 😍

2006




 
2012

2011

2012

Minns inte.riktigt.när detta var.men så mitt kusinbarn döptes iaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar