fredag 10 maj 2013

ojoj har visst haft ...

..lite bloggtorka...

Å ska inte skriva som alla andra " det ska jag försöka ändra på nu"
utan vi ser väl om det kommer igång nu igen ;)

Denna veckan har vi tillbringat i Skellefteå med Nära och kära.

Vi har träffat min Yngsta syster ida och hennes 6 veckor gamla Cornelia som vanligvis bor i Norrköping
Träffat Lillebror Samuel och hans Fru Britta
Lillasyster Sandra å hennes 2 grabbar Liam och Roman
Min kusin Lina och Molly
MIn moster Annci
Min farmor Britt
Min mormor Eva-Maj
Min farfar Gösta

å självklart min mamma å pappa <3



Vi haräven spenderat tid i Nordanå Lekparken, Tittat på ankorna, Fikat på Museet
Handlat, sett på hockey å ätit mkt god mat :)

Det har varit en superskoj vecka som avslutades med ett oväntat besök i Malå hos Stefans Moster Anna med familj.

Trött men lycklig ska jag nu läggamig ivår egen renbäddade säng, nyduschad å hoppas att barnen sover likabra somdomgjorde alla nätter förutom 1 i veckan ;)

Nästa vecka blir det en Umeå tripp.....vilket jag inte allsser framemot lika mkt... Operation för Milo. Dessutomhar jag ingen kontroll på vart jag ska eller nått menmen det löser sig väl...... såsmåningom ;)

Nu säger vi godnatt å bjussar på lite bilder ..eller måånga bilder å som vanligt hamnar domhulller ombuller...;)


Min älskling och banens pappa fick stanna hemma å arbeta ;) ( sorry älskling för att jag tog en "matbild")


Lite fika paus

träffade morbror på stan å milo fick gå en liten prommis ;)

Melvin klättrar i skeppet :)

Liam och nova Kusinkärlek !

Frukost

påväg

Milo trivdes på golvet med hundarna :)

Milo ville oxå leka :) Å i morron blir han 10 mån å nu går han omkring härhemma :)

Hälsade påfarfar å han fick paket från mina kusiner

Hälsade på farmor som blivit sjuk men jag hoppas att hon fortfarande har en tid kvar...

Morbror busade med Melvin

å så spelade domfotboll :)

Jag var å lunchade själv med dessa 3 små gioingar på stan :)

Träffade min fina mormor som börjat bli lite dement, men vad gör det då hon älskar att träffa barnen ! samt min fina moster :)

alla kusinerna :)

Ida och en sovande cornelia var oxå med till farfar

Myser i solen med sin tremänning molly efter en massa bus i lekparken :)

Javart ryms jag ;) 160cm säng delade jag med alla 3 pluttarna,men domsov faktiskt väldigt bra :)

Vi hälsade på hos Samuel och Britta i deras fina lägenhet, självklartvar v tvungnaatt spelalite innebandy ;)

Milo och Mormor stod på balkongen när vi var utanförå hade fotbollsmatch ;)

Sitter å tittar på ankorna

gung

Igår var vi 13 personer + 3 hundar i mamma och pappas 3:a finns det hjärterum finns det stjärterm ;)

Jag å Melvin gungade

Mormor å Nova samtalar :)

Samuel lär barnen hur man njjuter av solen med lite häng på utlandsbalkongen ;)

Söta fina rara Cornelia :)

Melvin hjälpte mamma ochMorfar att handla

Våran fina prinsessa !!

Melvin visar at han har vanan inne :)

fick åka brandbil :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar