tisdag 21 maj 2013

Det finns människor ....

... i min närhet som glidit in i mitt liv å jag vet egentligeninte riktigt HUR?
Vänner som ställer upp i vått å torrt o som inte förväntar sig något i retur. Bara de senaste veckorna har jag fått se hur fantastiskt bra jag har det !
Barnvakt då jag behöver det som bäst tex när jag ska packa ;)
Mat när jag e hungrig å inte får mig iväg å köpa själv !
Shopping hjälp som tacksamt tas emot då man bor där man bor...
Små överraskningar som gör barnen överlyckliga ( å även mig själv ! )
Vänner som frågar hur jag mår, Vänner som erbjuder en axel att gråta mot, Vänner som får en att skratta.

Vänner som visar att JAG den lilla människan e VIKTIG i deras ögon !

Orden att tacka alla finns inte, men ni ska vet att det betyder SÅÅ mkt att ni bryr er om Mig och min familj å att ni visr det på erat eget sätt :)

Finns så mkt att vara tacksam för <3
Familj/vänner e det som betyder mest för mig därför detta berör extra mkt.
Så åter igen Tusen tack till Våra familjer som ställer upp i vått och torrt samt alla fina människor i vår närhet !!

Blev ett djupt inlägg, men ibland behövs det oxå.Tror vi överlag e fördåliga på att berömma, bekräfta å helt enkelt visa att vi bryr oss.

Tänk på att ett litet ord eller gest som inte betyder nått för DIG kan betyda massor för Nån i din närhet !!
Dessa byxor fick Nova som en liten överraskning från en vän jag aldrig träffat men som redan rört mig till tårar
. Sitter som ett smäck 

Mössor/ hockey handskar som har SAIKS färger,overall,tröjor, resväska + 2 överrastningar m.m innehöll detta fina paket ! Tack för hjälpen Chris <3

Denna killen e saknad härhemma, här låter han barnen åka skoter vilket dom inte e bortskämda med ;)

Melvins överraskning ;) Även dom passar perfekt !
Detta som Stina kom med i ösregn en tisdagkväll i umeå e oxå bara guld värt !

Denna fina vännen betyder mkt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar