söndag 16 december 2012

16 december för 28 år sedan .....

... så föddes jag på Skellefteå BB
Jag var rätt söt å snäll å aldrig busig eller hur ???
Jag själv minns ju inte så mkt från mina första år men min mor berättar att hon ser mkt av mig i mina barn å då kan jag bara tänka mig haha :)

Nu 28 år senare så har jag själv 3 små knattar en underbar man å jag njuter av livet <3

Å det blir väl bara bättre ju äldre man blir ???


Jag vaknade efter en lång sovmorron av att barnen sjöng " ja må hon leva" kan man få en bättre start på dagen???

Nu är det snart kväll å jag sitter bara å ler .....

Tusen tack till alla som grattat på alla möjliga vis :)

Jag ca 1,5 år

jag ca 1 år .... tänk att man själv var så söt engång i tiden ;)


blev en liten vinst iaf ;)

stort tack till svärfar för den goa smörgåstårtan :)

choklad e aldrig fel ;)

hudkräm och bodylotion som luktade UNDERBART !!!!!

köksvåg

oj mamma jag måste bara torka händerna ;)

hittade lite bilder i mobilen som jag "glömt bort" mina söta tomtenissar :)

ska bara ta liiiite till ;)

superkul att åka snöbjörn tillsammans med snön ;)

finaste lucian :)

en osminkad nybliven 28åring som dessutom e 3 barnsmamma, det blir inte bättre än såhär ;D

mina 2 små med sin "bästis" :)

lek

fantasin e det inte dåligt om, här leker dom badhus :D

HOPP

superkul ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar