tisdag 30 oktober 2012

klockan är snart 19,30 och





.... alla 3 barnen sover redan gott i sina sängar :)

Milo har verkligen börjat skämma bort sin mamma somnar vid 19,30-20,00 och sover sedan till ca 5 äter lite snabbt ( vissa nätter hoppar han över detta målet) somnar sedan snabbt å vaknar vid 7,30.
Man blir snabbt bortskämd :D
De andra 2 däremot har haft några riktigt tidiga mornar nu pga att man ställt om klockan.... morron föe 5 e inte ok....

I helgen så hade vi besök av svärmor och Ingemar. Var dessutom fint väder så vår familj var ute å busade lite oxå.

Igår så hade jag 3 mammor och deras barn på besök, livat värre men riktigt trevligt.
Stekte lite hamburgare, busade,snackade,fikade och fördrev tiden rikgit bra :)
De sista for inte förrän vid 16 ....

Idag har de 2 större barnen varit på dagis, å Melvin var visst helt överlycklig då han inte varit där på nästan 2 v pga sjukdom...
Sedan har det snöat hur mkt som hellst, men inte ens nu och klockan e mkt så har dom plogat på vägen. Å inte en enda traktor var ute på samhället.... DÅLIGT !
Vet det gnällts mkt på snöskottningen tidigare år men då har jag inte haft nått att gnälla över... men nu e det ju så dåligt att inte ens vägarna e plogade å sååååå mkt har det inte snöat på en kort tid att dom inte skulle "hinna med"
jaja

I morron onsdag e en ny dag :)
Barnen på dagis å jag å Milo ska hitta på nått att roa oss med, känns konstigt.. jag hinner ju få undan så mkt medans dom e borta så när dom kommer hem så har jag inte lika " panik" att hinna saker utan vi kan mysa och bygga pussel,rita,vara ute m.m....

Nu ska jag hejja på SAIK !


fika efter att ha varit ute i snön å busat påväg hem från dagis :)

mums !

kul att springa i den djupa snön :)

såhär glad är man då man får sitta och titta på när mamma lagar mat :)

försöker äta upp babygymmet :)

william och nova läser tillsammans

tittar när pappa kastar bollen på taket...

jag drar nova runt runt med boben

stefan drog båda barnen ibland då jag skulle fota :)

här ska vi köra boll över tak :)

Så här hittade jag milo i söndas morron. Han somnade vid 20.00 lördagkväll... då jag vaknade och klokan på mobilen visde 8,15 så låg Milo längst ner i sin säng på mage å hade kravlat sig ur pyjamasen. Dessutom hade vi ju ställt tillbaka klockan så 13,5 timmar utan uppvak hade han sovit :D

bröderna myyyys

min lilla prinsessa :)

förra onsdagen fick jag hem en hund istf en Nova ;)



5 kommentarer:

  1. Dessa goa ungar !! På bilden då Milo skrattar ser han ut som dig i den åldern =) Längtar så efter dem o undrar hur jag ska klara mig till efter jul ??? Hade jag inte haft Joey skulle jag ha kommit några dagar innan vi åker till Florida....bara för att mysa =) <3

    SvaraRadera
  2. Ja dom e goa !!
    ja det e ju läääänge kvar till jul :/
    fast ni åker ju iväg å roar er i hela 2 veckor, jag skulle så gärna vilja komma bort till värmen ett tag oxå.....

    SvaraRadera
  3. Ja om inte skit Ida hade gått o blivit gravid så var ju mina tankar att jag du sassi o skit skulle åka på en solsemester till våren när du slutat amma ...men men det sket sig ju ;)

    SvaraRadera
  4. åååå IDA hon ska bara förstöra ! en sån hade jag verkligen behövt, annars e deppritonen nära :D

    SvaraRadera
  5. Inte bra om deppritonen kommer ;) Men du kan ju inte skylla på Ida för hade det inte varit att du klämt ut din lille skrutt kunde vi ju ha åkt någonstans tidigare i höst =P Vi får väl finna en lösning =)

    SvaraRadera