lördag 8 september 2012

hösten ...

.. är nu här på riktigt, kallt,blåsigt och fullt med löv på marken!

8 sept 1962 var ett speiellt datum för då föddes nämligen Min älskade mamma <3
Hon blir idag 50 år ett stort grattis och om några veckor kommer vi och firar ordentligt !!!
Puss

melvin poserar och nova fotograferar :)

letar björnar

mina 3 små skogstroll :)

Milo sov så skönt i vagnen helatiden :)

Jag och min älskade stortjej !

Lunch

kikar på kossorna :)


inte lätt att mysa med alla 3 sammtidigt :D

syskonmys :)

min 50 åriga mamma <3

syskonkärlek !


Idag har vi tagit oss en promenad ner på "marknaden" fanns inte så mkt att titta på men en hamburgara och en munk fick vi oss iaf :)
Å påväg hem så hade vi superkul då vi letade björnar i skogen + kurragömma :)

Sedan blev det lite höststädning på gården, go middag och blåbärspaj till efterätt !

Annars så rivs det tapeter för fullt, snart blir det tapetsering, längtar tills allt detta e över, inte kul att bo bland sågspån :D

Veckan som gått har vi haft super trevligt, besök av goda vänner, dessutom blev vi bjudna på lunch hos Fanny och Alma. Trevliga samtal och en massa mys.
Å nu vill jag bara att bebisen i lindas mage ska komma uuuuut :D .. kom nu lilla Hulda :D

Nu ska jag göra mig iordning för sängen, Milo sover på soffan ( som alla andra kvällar) så får se när han tycker vi ska gåoch sova :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar