fredag 27 juli 2012

Fantastiskt ...





.. hur det kan bli ibland :)
en stor sten lyftes från mitt hjärta <3
Tack kära mor och far !

Idag har vi inte kört många knop, Melvin har typ sovit först till 8 i morse i sin egen säng, sedan sov han 2,5 timmar på dagen. Han hade vist lite sömn att ta igen :D
Han syster däremot vaknade kl 4 i natt å tyckte vi skulle se på tv.... dröjde till 5,30 innan hon somnade om...
Milo däremot ov riktigt bra i natt :)
det är väl typiskt :D

Blev pizza till middag idag gott !

Sedan skrämde jag Melvin...
Han kom å frågade : Bebe?
Jag: men jag har ju kastat bort bebe...
Melvin: Neeeeej
Han springer till soptunnan å kollar, nej ingen bebe
Sedan springer han till badrummet för att kolla skötbordet,
Då han kommer därifrån är hen helt förtvivlad...
Melvin: Mamma bebe borta !!

Plötligt gnäller milo till,Storebror melvin blir överlycklig å hittar lillebror i vagnen :)

Nu ska vi tydligen se en film, men den svenska texten funkar inte å då var det inte så intressant för mig :/
Fast nu bytte dom tydligen så då måste man kankse se iaf :D

nov har klätt ut ig å dansar :)

leker häst med pappas ben :D

tjenare morsan vad gör du?

sprattel :D

lortig Melvin dansar oxå :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar