fredag 20 juli 2012

20 juli 1982

.. så föddes lilla Tord STEFAN Stenvall på Lycksele BB en liten parvel på 3680g och 52cm. 

Idag 20 juli 2012 så blir han 30 år.

Den 13 dec 2003 såg jag han första gången på en innebandycup i Storuman.
Den 31 jan 2004 blev vi ett par

Den 12 nov 2004 förlovade vi oss i en lägenhet i skelleftehamn

3 juni 2006 så hade vi en oförglömlig dag tillsammans med släkt  vänner då vi blev Herr och fru Stenvall och sa JA till att dela resten av våra liv.

Den 9 mars 2009 föddes våran lilla dotter Nova som fick en tuff start i livet å verkligen satte sina föräldrar på prov.

5 aug 2010 så kom Novas lillebror Melvin till världen, han var sin systers raka motsatts. Sov å åt bra från första stund.

11 Juli 2012 så fick Nova och Melvin en lillebror Milo. Än sålänge snäll :)

I början av vårt förhållande så sa Stefan att " innan jag blir 30 ska jag ha alla mina 3 barn" Haha tänkte jag, lycka till :D

Men nu med facit i hand så höll han ju vad han lovade ;)

Ett stor  GRATTIS till din min älskling,make,bästa vän, allt i allo och mina barns underbara pappa !
Nu har du uppnått de "viktigaste" målen i ditt liv och det är nu vid 30 livet verkligen börjar !
Nu är det bara att se frammåt !
Jag Älskar dig STEFAN <3 PUSS


Dagen idag har firats med massa tårta, släkt,vänner och paket samt bus :)
Bilder får bäst sammanställa denna dagen, å jag hoppas födelsedagsbarnet har  uppskattat den :)
Kvällen avslutades med trevligt besök av Daniel och Nadja vi såg en bra film innan dom drog vidare. Så nu blir det sängen, denna dagen har verkligen "sugit" musten ur en ....
Nya tag i morron, då blir det en sväng ner på Holmen för å se om det finns nått kul för barnen :)


Melvin och Nova kalas redo :)

Även Milo var finklädd.. tills .....

hans pappa spökade ut han i detta, han såg inte riktigt nöjd ut ;)

Melvin tar hand om lillebror :)

födelsedagbarnet med Melvin

en av de goda tårtorna :) denna stod Stela för :)

Nova spexar .....

å pratar :)

Födelsedagsbarnet å nova

Födelsedagsbarnet å Milo

Nova och Melvin fick en grävskopa till sandlådan av gammelmoffa

Även melvin som fyller 2 om ca 2 veckor fick ett paket....

Nova hjälper gärna till att öppna :)

hjälper pappa öppna paket :)

spännande :)

lite kvällsbus, hoppa från vardagsrumsbordet :)

tar sats ....

Nova och simon hade väldigt roligt :)

Melvin med sin nya ryggsäck...

då vi var på pappas jobb fick Melvin en egen "jobb tröja" överlycklig kille :)
cooolingen Milo :D

for på Stefans jobb å bjöd på smörgåstårta... barnen var överlyckliga :)

fick köra lite truck oxå :D
fika :)



2 kommentarer:

  1. Finns inte ord.....bara tårar.....av glädje o tacksamhet....Fina Ni =)

    SvaraRadera
  2. Ja visst blir man lite rörd :) Kan inte riktigt fatta det själv, underbart <3

    SvaraRadera