lördag 30 juni 2012

fara eller inte fara ...

.. å vi for :) Vilket jag e glad för nu !
Det är marknaden i Storuman jag pratar om, kändes inte så kul att ara om det bara skulle regna men vi hade tur å det var uppehåll hela tiden som vi var där :)
Barnen åkte karuseller, Stefan köpte godisremmar,Daniel köpte korv,remmar och mat. Å jag köpte mat :)

Det var två trötta barn som jag försökte hålla vaken i bilen påväg hem, gick faktiskt bra men nu strejkar M lite innan han ska sova, övertrött....

Jag känner av i ryggen att man gått,gått å gått men men ...

Då vi kom hem så fixade jag middag, hade haft kött på marinad sedan igår hade tänkt grilla men vi stekte upp det å hade en massa goa tillbehör till, mumsigt ! Nu e man så mätt att man knappt kan röra sig....

det blir en film sen försöka sova, i morron sovmorron "jippie"

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll allihopa !



Melvin ville styra vagnen :)

Nova dansade till kören som sjöng :)

spännande !!

superkul !

trött Mulle påväg till storuman

Nova var på bushumör ;)

Men då vi skulle åka hem ville hon inte vara med på kort :D

superkul med karuseller ! Nova ville åka alla, även de stora :)

helikoptern som for upp å ner :)

Mellis

mumsigt

Melvin gömmer sig :)

tittut

med allvar i blicken :)

oj hur kör man?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar