tisdag 29 maj 2012

Idag har jag....


.. bara gjort vad som fallit mig in :)
Först blev det en låång skön sovmorron, sen gjorde jag mig iorning helt ostört för några timmer på stan :)

Gick å strosade klämde å kände på en massa fint, dock så hittade jag inte så mkt, konstigt nog så köpte jag inget till barnen, ett plagg till mig själv men flera saker till Stefan :D

Sen lunchade jag i lugn och ro innan jag gick tillbaka till lägenheten.
Där slappade å bara tog jag det lungt ett tag, pratade med min syster som berättade att barnen skötte sig å hade superkul !

Sen åkte jag å hämtade min far på jobbet, å vi drog vidare till farmor och farfar för att säga hej :)
Farfar som är 89 år frågade om jag hade lagat en massa mat till Stefan nu då jag var borta så han skulle klara sig.
Nej svarade jag.. han får laga maten själv men då äter han sånna där konstiga saker som jag inte tycker om tex isterband.
farfar blev helt lyrisk, han ville oxå ha isterband :)

Sen drog vi vidare upp på Solbacken så jag fick inhandla ett parasoll å nå lådor till barnen så man har nånstans att förvara deras leksaker :D
fick även hjälpa pappas arbetskamrat att få igång bilen....

När vi kom hem därifrån så var lillebror hos mamma och pappa och visade upp sin nya telefon :)

Vid 17:45 så begav vi oss mot Bishop arms där vi skulle äta gomiddag, inte varjedag man blir bjuden på nått så gott :)

Nu sitter jag å vilar kroppen, känns att man gått mkt å att kroppen tar stryk av det, fast ändå har jag fått vila och ta allt i min takt.

I morron får jag äntligen träffa mina 2 små skruttar igen vad jag längtar !!!
Då ska jag även sova hos sassi och vi ska ha syskonmyyyyyys !
Fast först blir det Ul ;)

Nu ska jag bara slappa framför tvn innan det blir å krypa ner i sängen för en skön natts sömn igen.....




mina fina föräldrar som bjöd på en trevlig kväll med god mat !

mamma åt, club sandwich... aiolin var supergod ;)

pappa åt , toast med strips ...

min supergoda mat :)

även jag fick vara med på kort :D

tyty undrar vart Nova och melvin är, men hon passar på att leka med deras boll ;)

liite shopping
lillebror med sin nya "leksak"



1 kommentar:

  1. Haha härlig bild på dina föräldrar som sitter bredvid brandposten :) bra att va redo ifall de börja brinna :) maten såg god ut nu blev ja hungrig :)

    SvaraRadera