måndag 26 mars 2012

undra om...

.. huset står kvar i morron då man vaknar, för det blåser REJÄLT ute nu...

Idag har vi varit ute hela förmiddan å lekt i snön, samt klättrar i snöhögar.. barnen försökte skotta bort snön som låg på gården för nu vill dom ha sommar :)

Sen blev det en tripp till soptippen och lite kvällsmys....

I morron är det vacci för båda barnen som gäller, liiite gruvar jag mig, hoppas dom slipper jobbiga biverkningar :/

Nu blir det snart sova, min hjärna hade inte riktigt ställt om sig till sommartid igår, somnade efter 1 å barnen vaknade vid 6....
 


gräver i snön

Nova vinkar hejdå och beger sig upp på toppen :)

melvin tyckte inte det var lika roligt....

Men Nova åkte kana ner :)

å melvin ville sätta sig i vagnen ige ;)

sen hittade vi en ny snöhög med ett stort träd....

tar satts för att hoppa :)

Melvin tittar skärrat på :D

gräver lite mera, bort med all snö vi vill ha sommar !!!

ja vi åker pulka :)

Nova drar först Melvin....

sen blev det ombytta roller :)

å tungt var det !

Melvin ville oxå ha bebis i magen.... en kuddbebis :)

Nova har tydligen en flaskbebis i magen.....

Nova kommer med så roliga kommentarer ibalnd...
Jag har mått så illa under alla graviditeter å kräks i pricip varje dag..
Idag så fick jag bråttom till toan då kommer Nova efter mig å säger:
Nova: Mamma har du ont i magen?
Jag: Jo...
Nova: är det bebisens fel?
Jag: Både och, jag hade ont i magen då du och melvin låg där oxå...
Då stryker hon mig över ryggen å säger:
Nova: Mamma det blir bra snart, fast då jag får en bebis i magen ska jag inte spy eller ha ont i magen, det ser så jobbigt ut:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar