söndag 22 januari 2012

underbar söndagkväll !

Supergod plankstek till middag och som efterätt blev det glass med hallon och chokladsås :)
Hela familjen var nöjd :)
Barnen somnade snabbt så jag och Stefan har bara tagit det lungt i soffan. vi har fastnat för en ny serie "Pretty little liars"
Så det blev några avsnitt...
Så skönt när man gjort bort alla måste å bara kan njuta till ett rent hus å tända ljus :)

NU ska jag snart krypa i säng, alla andra sover redan men som vanligt lägger jag mig alltid sist :D

I morron så ska faster Åsa låna båda barnen mellan 12-16 .. "stackars henne" ;)
fast dom kommer nog vara snälla :)
Jag ska först göra bort lite handling och sopbortkörning sen ska jag äta lunch i lugn och ro. Vet inte hur längesedan det var sist :) Kommer nog kännas knasigt....

sötnosarna badar !

sånna här kort gör verkligen att man längtar till sommaren, sol värme och glada dagar ute i det fria :)

mkt fint kort på ett söt motiv taget av "sara sundström"

Ännu ett fint motiv som "sara sundström" lyckats fånga på bild :)

Nova visar att hon kan trolla bort mat ;)
nu hoppar jag i säng ... natti natti !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar