söndag 30 oktober 2011

super trevlig helg :)

I fredags så städade jag och barnen här hemma, körde iväg med lite skrot. Även nova tyckte att det var jobbigt så just denna dagen sov hon i 30 min. 
Till middan så kom Svärmor och Ingemar på besök :)
barnen fick lite Nya kläder som svärmor fyndat på diverse reor. Bla pyjamaser som deras mamma tycker är såååå tråkigt att köpa :D

sötnos i sin nya jamas

glad Nova ska ta mamma, i sin nya jamas

Nova och ingemar busar !


Lördagen var det full fart från morron vi hann med en tur på Järnina för att kolla lite på skotrar då det trotts allt var skoterna dag, sen så var det bara att bege sig hem å äta lite middag innan Stefans mormor och Kusin Olivia skulle komma på besök. an "gammelmormor" fick barnen ett par stickade sockar var och det är ju perfekt nu i vinter, även jag skulle få mig ett par ;)

Vid 12,30 kom dom å det blev en massa bus, gurra,gömma och god mat.
När dom for hem så var barnen sååååå trötta å slocknade direkt.


Nova älskar att blåsa bubblor

Oj vad kul dom har :) fikadax

Busfröknarna Nova och Olivia

ännu mera fika

Grabbarna satt å kikade på fotboll

Melvin busar med ingemar

trött sötis som ska sova

alla 3 leker i Novas rum

ova och olivia lekte inte röra golv :)


I natt så skulle ju klockan ställas tillbaka 1 tim, perfekt för mig då det var stefans tur att stiga upp med barnen i morse. han tyckte nog inte det var lika kul då melvin vaknade för 4  !!!
Nova sov till 5,30...
Men gissa om dom var nå trötta ikväll..... 

annars idag har vi haft besök av linda och Hjalmar en tväris, sen drog Lind med mig på Muskelstep.... JOBBIGT ! Men oj vad nyttigt !!

Hjalmar och Melvin leker med bilen

Sen ska dom rida häst :)


Nu är jag helt slut å har just njutitg av ett varmt skönt bad, sen blir det soffan resten av kvällen !!!

Kvällsfika

Melvin har börjat få riktiga lockar :)

en väldigt trött kille gosar med pappa

Nova var inte heller så pigg....

Mina 3 älsklingar !!!


ps jag LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR till på tisdag då mosters pluttesnutte cooling och hans mamma kommer hit !!!!

ps 2 Grattis till Lillasyster Ida som lyckats hitta kärleken i ... NORRKÖPING.. ojoj det är en bit att fara ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar