onsdag 26 oktober 2011

sammanfattning ...

.. av de senaste dagarna :)

Igår så lånade jag bort Nova till faster Åsa så hon skulle få göra nått annat då hennes lillebror inte varit på nått bra humör de senaste dagarna.. undrar om det är tänder på G.
Nova hade iaf haft superkul!
Tack för det Åsa :)

Nova ute och leker ... fotgraf Åsa

tydligen hade dom disco oxå.... Foto Åsa

Nova älskar att gunga ! Foto Åsa
Under tiden hade jag å Melvind et bara myyysigt :)

Mys Melle!
Idag så har båda barnen varit riktigt trötta, så vi har varit inne och busat,lekt kurra gömma,lekt med lera,tävlat i vem som är snabast,dansat,sjungit, hällt ut alla leksaker över hela huset.
När Stefan äntligen kom hem från jobbet så fick han å Melvin städa medans jag och Nova for och handlade och gjorde bort lite ärenden :)

Älskade barn !

Melvin försöker komma på vad man använder dessa konstiga saker till

bus 1

underbara !

puss på dig !

dom älskar att pussas :D 

...hela tiden :)
Nova tyckte om sin onepiece, mysig å hade en cool luva :D

glad gladare gladast !
Nej nu måste jag hoppa in i duschen innan jag stelnar fast här i soffan, första innebandy passet på ca 1 år. Men det gick över förväntan, tackar nog spinningen för det ;) sen när man är på botten kan det ju bara bli bättre.. gäller bara att kämpa !

Får se om det blir nån Sång i morron beror på om denna natt blir lika hemsk som föregående........Fast barnen vill ju dit så lär väl bli så iaf, handlar ju bara om ca 2 timmar å då kan man ju hålla ut ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar