måndag 31 oktober 2011

Nova säger ju så ...

.. mkt just nu.

Idag då vi satt och skulle äta frukost säger hon.

Nova: Mamma när ska liam komma då?
Jag: I morron :)
Nova: men mamma då måste jag ju sova igen :/
Jag jo men dagen kommer att gå fort, sen när du sover går ju tiden oxå fort.

Då hoppar Nova ner från stolen och springer in till sitt rum och stänger dörren.
Efter ett tag så går jag för att kolla vad hon gör. 
Då har hon bäddat ner sig i sängen.
Jag Men Nova vad gör du?
Nova: Jag sover så att Liam kommer :)

busisarna

Liam leker tittut eller ;)
nej nu ska jag försöka hålla melvin vaken... han vaknade 4,30 i morse....
Kan tyvärr inte gå ut på en prommis ännu heller för direkt jag sätter han i vagnen så somnar han :D
jaj vi får dansa å busa inne fram tills lunchen :)

kan ju bara säga att Muskelstepen som jag körde igår har varit det jobbigaste jag gjort på mkt länge, armarna ryggen å låren värker !
Senare idag ska jag ju orka med å spinna oxå.... jaja bara bita ihop :)

1 kommentar:

  1. Kul för dem att få några dagar tillsammans att busa o "bråka" på =) Heja dej som tränar så mycket !!

    SvaraRadera