fredag 2 september 2011

Underbar dag i skogen :)

Idag så har solen visat sig hela dagen å det har varit underbart väder !
Vi har varit ute mitt i skogen å haft det trevligt med en massa härligt folk :)
Tyvärr skrämmde dom upp mig rejält innan att dom hade sett en massa björnar efter just denna vägen vi körde, så mina nerver var på helspänn hela tiden !

Det gjorde inte saken bättre att Jennie misstog Lindas hund Buster för att vara en björn.. ojojojoj !
Vi hittade dock inte så mkt svamp, men barnen tyckte att det var kul med lingon och att strosa omkring där i skogen :)

Barnen in action att plocka lingon :)

Sötonga !

Förväntansfulla :)

rast

Coola hjalmar å töntiga Linda ;)
Melvin han fick vara hemma med faster  Åsa och han hadeskött sig superbra :)

När vi kom hemvar det bara att börja med middagen. Stefan hade önskat plankstek så då var det väl bara att lyda ;)

Lchf planstek med blomkålsmos,fläskfile,sparris och min hemmagjorda Beasås :) MUMSIGT !! (såg och smakade godare än vad bilden visar)
Sen for vi iväg hela familjen på affären för at köpa lite nödvändigheter som stefan ska ha nästa vecka då vi far bort. OJ vad jag längtar !! En vecka i ske.å och Nära och kära !!!

När klockan var 18,30 så skickades båda barnen in i badet. Efter det så däckade båda 2 i säng. En rolig och händelserik dag !

I morron bär det av på "marknad" sen Söndag blir det bärplock.. haha Märks det attt Linda e hemma i helgen :D 

Nu ska jag fortsätta hejja på Sverige och hopas att dom gör lite mål !
Ha en bra Fredagkväll

2 nybadade snuffsisar som snart ska sova:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar