tisdag 17 maj 2011

Nova tänker väldigt mkt....

... idag kom hon till mig, kröp upp i knäet och frågade.
Nova: Mamma älskar du Nåa?
Mamma: Ja det e klart jag gör !
Nova: memin oxå?
Mamma: Ja mamma älskar Melvin oxå :)
Nova: Nåa älskar Memin oxå
Mamma: jag vet det, du är så snäll mot lillebror.+å
Nova: Men mamma älskar memin Nåa då?
Mamma: Ja det gör han !
Nova: mamma inte vet, Melvin inte kan prata.
Ja du vad säger man då?
att det bara är så? 
Svårt att förklara för en 2 åring.....

Idag regnar det oxå ute, men ska nog ta på Nova regnstället så hon får gå ut och hoppa lite i vattenpölarna.... men det blir nog lite senare :) 

En liten film som visar syskonkärleken mellan mina barn :)

Nova berättar för melvin att hon älskar han :)

1 kommentar:

  1. Söta Nova vad hon tänker med sitt lilla (?) huvud =) Hon är för go ! Åh vad jag längtar nu...snart bara en veckan kvar =)

    SvaraRadera