lördag 23 april 2011

Min beställning ....

.. gick hem !
Idag har det varit strålande väder +15 grader i skuggan,klarblå himmal med skinande sol :)
Har varit ute i princip hela dagen, först var det lekparken som gällde, sen så skulle bilen få nya däck det fixade Johnny och Stefan galant :) När dom var färdiga så satte jag igång å tvättade den... ojojoj vad fin den blev :D
Sen så satt vi bara ute och njöt av det underbara vädret.... hade bara linne på mig så nu "bränner" det lite på armena och på kinderna .
Nu har vi just kommit in från en skön promenad.....

melvin tuggar lite på vagnen då han inte får smaka dricka....

2 gladisar ute på promenad :)
 Nu har jag en grinig lite Nova här som vill bada, vilket hon inte får göra riktigt än, melvin han är på strålande humör och kryper omring å tittar på storasyster :D

Ikväll blir det körslaget och lite mys, fast först förtjänar nog kroppen en ordentlig dusch :)


btw... Nova blev knäpptyst och snäll då vi slog på tv och där visades PINGU... haha det såg man ju själv på då man var liten :)

2 kommentarer:

  1. Har du hittat mössan o införskaffat en till , eller? Var det inte denna som var borta här ? Skön dag verkligen =)

    SvaraRadera
  2. Jo helt plötslitg låg den barapå köksgolvet :D vet inte vart den kom ifrån :D Och ja jag har köpt en till större storlek :) måste ju matcha vet du ;) M hade btw på sig byxor i samma mönster :) Älskar sköna dagar :)

    SvaraRadera