fredag 29 april 2011

kan inte tiden...

.. gå snabbare !
Har 2 väldigt gnälliga,febriga och trötta barn som vägrar sova !
Nova lär väl inte sova nått i dag då hon somna 19 igår och sov till 8,20 med endast en korv vaken period. melvin däremot måste ju vara dödstrött ! han var vaken 2 timmar i natt och gjorde morron 6... sedan dess har han bara velat sova 2 x 30 min....... Det är denna hostans fel ! Å inget får man som hälper heller...... stackarn....
 Sen att jag har hemsk träningsvärk sedan mina 3 timmar ute med krattan igår gör inte saken bättre....
Jaja nu e det slut gnällt ! Vi har varit på soptippen samt handlat lite festis så jag får i Nova nån vätska.... nu ska jag se om dom går med på att sitta stilla i soffan å se lite tv ett tag :)

 

1 kommentar:

  1. Inte lätt när man varit korv vaken ;) Hoppas dom små liven kryar på sig och ni får en skön helg =)

    SvaraRadera