måndag 25 april 2011

Det vi har väntat .....

.. på hände ikväll... Nova klättrade ur sin spjälsäng :)
Att hon inte kommit på att man kan göra det tidigare är ett mysterium för oss, hon som klättrar å far överallt. Till och med lillebror melvin har ju fått sig ur sin ;) Trodde dock att det skulle vara svårare att få henne och sova men hon var så snäll å la sig ner efter 2 urhopp :) Nu ska vi köpa henne en "riktig" säng för den spjälsängen som hon har nu är en liten modell, fast vi skulle ha den tills hon lärt sig kliva ur.. så nu var det alltså dax!

Idag har varit stora städdagen, har verkligen fixat överallt, tom krattat framsidan och gjort vårfint vid bron :) Det ska bli så skönt att krypa ner i en renbäddad säng ikväll!!

När vi lix är inne på Nova så hittade jag nå underbara bilder på svärmors kamera ( alltid kul å se vad andra tagit för bilder)
Det fanns bilder från då Nova var riktigt liten som jag aldrig hade sett...

Nova Idag 2 år gammal

Glad liten tjej :)

Sötnova 11 månader

Nova 5 dagar gammal

Lägg till bildtextNova i sin "säng" på barnavdelningen i ske.å

sööt !

Nova 1 månad myser med pappa

Kan inte förstå att hon varit såhär liten

Sover skönt på pappas mage 4 månader gammal

Min lilla docka :)

Nova satt ofta på Stefans mage då hon var liten :) ca 4 mån

badar :)

Puss älskling !!

Vår lilla ficka har inte fått så mkt hår än, men nu har det börjat växa och man ser att det kommer :) 

mysunge !!!

Måste ju lägga in en liten bild på killen i mitt liv oxå ;) Sen ska jag sätta mig ner och se på tv.. är ju final i körslaget ikväll :)

men mamma jag måste sortera....

hmm den ligger på fel plats :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar