tisdag 26 april 2011

åå nej

.. var det första jag tänkte i morse då jag vaknade... Nu har vi försovit oss ! Klockan visade på 06,57.
Melvin låg lugnt bredvid mig och sov och i övriga huset var det tyst. Blev lite smått sstresssad tills jag såg babyvakten som låg i fotändan av sängen, bra då hade stefan fått sig iväg på jobbet :)
Melvin vaknade just vid 7 och Nova chockade med att sova ända till 7,15
Då tänkte jag att: oj hon måste ha varit vaken många gånger i natt stackars Stefan.... efter ett tag får jag ett sms där det står. Hon sov hela natten, inte ens ett gnäll om tutten.
Gissa om jag då blev chockad.....

Melvin däremot har vaknat endelgånger pga att han hostar så man tror att lungorna ska vändas ut och in, vid ett tillfälle hostade han så han kräktes :/ Han har fått brikanyl idag igen så får vi se om det hjälper :)

Solen sken nu på morronen, fast nu verkar det som om att den vill gå och lägga sig igen.... hoppas inte det vi ska ju ut och leka i lekparken och så :)
Hoppas ni har en trevlig dag !


melvin sover i vagnen

såhär somnade Nova då vi var i ske.å

sötisen sover ;)
Nova packade just ner dockan i mjukliften sen sa hon
Nova: hej då sammans
Emeli: vart ska du ?
Nova: till mommo och Milton
Emeli: ja ha när kommer du hem då?
Nova: på lördag
Emeli: okej, hur ska du få dig dit då?
Nova: nåa köra bil, memin följa med sova bilen..
Emeli: så jag blir ensam?
Nova: ja mamma vila, måste ta jackan åskå, köra mig till skellefteå,luleå och umeå med johnny.
Emeli: jag kommer ju sakna Nova
Nova: kommer tillbaka, mamma inte vara lessen, fala nu "slängpuss"


1 kommentar:

  1. Såg ju riktigt mysigt ut när hon låt i fåtöljen o sov....sötnötar är vad dom är =)

    SvaraRadera