onsdag 23 mars 2011

Melvin tycker...

... att han hade sovit färdigt kl 21,00
Det tycker INTE jag... just nu sitter han å leker i sängen.
Jaja bara hoppas han sover hela natten sen :)

ställer in siktet på bordet

kör den relaxade stilen ;)
Nu fick jag äntligen i han lite mat så nu blev han "tröttare" så hoppas att han vill somna nu ;)
Jag ska oxå sova för man måste ju vara förberedd för nattens ävenyr ;D

Lite bilder från dagen iaf...
Nova kokar makaroner

Mina fynd 150 kr för båda ;)

Nova klätter söt!

En riktig gladis :)
Nu blev det tyst hoppas hoppas han sover Ända till 7 i morron nu.. man kan ju alltid hoppas ;)
Så nu ska jag sluta skriva...

Så vi säger :

Godnatt ! Här kramar Nova melvin godnatt :)


1 kommentar:

  1. dina barn är bland dom sötaste jag sett! Bra jobbat ;)

    SvaraRadera