söndag 27 februari 2011

seg dag...

.. idag...
Varmt ute och det gillas men soen lyser med sin frånvaro och direkt blir man inte lika pigg.
Uppe tidigt i morse med mina gullungar så stefan fick lite sovmorron. Melvin sov från 20,30-6,15 å det var visst skönt !
Försökte få han å somna om men han vägrade å bajsade ist.
Men lika glad för de var han......
Morron mys med de goaste :)
Har varit iväg å handlat , grädden + äggen höll ju på å ta slut å det e en katastrof ;)
När jag kom hem från affären sä hjälpte Nova mig att packa ur påsen.. medans jag står å ställer in i kylen så har hon tagit ut de sista sakerna. När jag kolllar på bordet e påsen borta så jag frågar
Emeli: nova vart är påsen?
Nova: där ( och så pekar hon in i köket)
Emeli: vart då där?
Nova: hoppar ner från stolen och springer fram till lådan där vi har påsar öppnar den och säger : där !

Smart liten tjej :)

Nova har stått i vardagsrumms fönster å tittar på "peder o kotern" hon älskar å stå där å titta, så när jag frågade om hon ville åka skoter med Linda i veckan blev hon överlycligt :)

Nu ska Nova få ta sig en liten powernap, och vi ska se vem som vinner herrarnas 30km :)

glad :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar