måndag 28 februari 2011

På Nalo...

.. har vi tillbringar förmiddan :)
9,45 packade vi in oss i bilen och 13,00 bar det av hemåt.
Riktigt trevligt, tyvärr så ville inte solen skina på oss där men vi var glada ändå :)

Påväg upp till backen.

hjalmar tyckte det var kul med pulka :)

uppe i vindskyddet.


Nova och linda åker bob :)

Jättelångt....

Hjalmar spanar in stefan

Nova på boben :)

prövade pulkan oxå..

Me and my girl :)

Pappa och nova racar

Flyger upp i luften :)

Cool killen :)

Det var kul att åka på rumpan oxå :)

Glad melvin :)

Mina 2 killar !

Full fart upp för backen :)

Lite fika

Vad säger du brorsan ?

Vinke vink ;)

Nova och stefan lägger upp ved....

Nova lägger till för pappa gör fel...

Linda och nova blåser liv i elden :)

å ett å två... lyft !

Hyffsat nöjda att dom lyckades  :)

Grilla korv :)

2 cooola killar :)

Så här trött kan man bli efter en dag med mkt luft,bus å skoj :)
 Nu blir det att vila lite innan barnen vaknar, då blir det middag sen ikväll badhuset :)



2 kommentarer:

  1. Hur mysigt som helst verkar ni haft och nog tycker jag det ser ut som solen skiner ? Bra verkar du ha det också..springa omkring o ta en massa kort medan Linda o Stefan jobbar ;)
    Hur trötta ska inte ni vara ikväll då...först ute flera timmar o sen bad !

    SvaraRadera
  2. Jo lite i början sken den men sen försvann den :/ Haha du jag gjorde mitt då jag puttade vagnen med en massa väskor/packning+Melvin UPPFÖR backen.. :) sen måste ju nån ta kort.. glad bara jag slipper vara med på bild ;)
    Jo jag kommer nog känna det.. men Nova den outröttliga lär väl vara som vanligt haha :)

    SvaraRadera