tisdag 25 januari 2011

vaken nu..

Ja klockan är nu 01.02 och jag är vaken än.... 
Fast jag skyller på att jag skulle få till bloggen :D 
kan ju berätta lite om vad som händer just för tillfället.
 
Jag är då en Gift 2 barns mamma som bor i sorsele ( mitt uppe i ingenstans)
Är för tillfället mammaledig, vilket jag iofs har varit i snart 2 år så nått tillfälligt e det väl inte men men...
Min man heter Stefan och har bott på detta lilla ställe hela sitt liv, just nu så sitter han fast " mellan 2 jobb" så vi får se vad som händer där. 
Har världens busigaste dotter vars namn är Nova som snart fyller 2 år.
Min son heter Melvin och han är en go och glad kille på 6 månader.

Där fick ni lite snabbfakta om mig så att ni vet vem jag skriver om då deras namn nämns ;)


En liten knasig bild på en knasig familj..
 
Nej nu blir det sängen.... Ny dag i morron :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar